A jelen ÁSZF tartalmazza a www.ontbolt-ontozorendszer.hu domainen működő Webáruház használatának feltételeit az alábbiak szerint:

A Webáruház címe: www.ontbolt-ontozorendszer.hu

URL: www.ontbolt-ontozorendszer.hu

A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:

Cégnév: Öntbolt.hu Kft.
Székhely címe: 1237 Budapest, Templom u. 29.
Cégjegyzékszám: 01-09-955661
Nyilvántartást vezető cégbíróság: Pestmegyei Cégbíróság
Statisztikai számjel: 23157440-4719-113-001
Csoport azonosító: 17782232-5-42
Adószám: 23157440-4-43
Bankszámlaszám : 10403057-50526670-81481003 K&H Bank Zrt.

Ügyfélszolgálat/Áruház adatai:

Cím: 1237 Budapest, Templom u. 29.
Telefon: +36 20 959 0119
E-mail: ontboltsemmi@ontbolt.hu

Az általános szerződési feltételek elfogadása

1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.

A megrendelés lépései:

1. A regisztráció menete
2. A kosár használata
3. A megrendelés összeállítása
4. Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja
5. A megrendelés elküldése
6. A megrendelés visszaigazolása

Az adásvételi szerződés létrejötte:

1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.

A termék lényeges tulajdonságai

A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a webáruházban a termékek részletes bemutató oldalain.

Feltüntetett árak

Webáruházunkban kijelzett árak minden esetben a látogatáskor érvényes kiskereskedelmi bruttó listaárat tartalmazzák. Ettől eltérés csak valamilyen átmeneti technikai probléma miatt merülhet fel.
A webáruházban feltüntetett árak az ÁFÁt tartalmazzák, de nem tartalmazzák a földszintig való házhoz szállítás költségeit. Az árak változásának jogát fenntartjuk.

Megrendelés esetén ezeken az árakon történik a visszaigazolás. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk.

A megrendelésről automatikus visszaigazoló e-mailt küld rendszerünk, amelyet megerősítve életbe lép a szerződés a Vevő és a Öntbolt.hu Kft. között

Garancia

A garancia időtartama 2-5 évig terjed az importőrök által adott garancia időtartamok szerint. A jótállás a termékek cégünk által történő feladásának napjával kezdődik és az aznapi dátummal kiállított számlával és jótállási jeggyel bizonyítható! Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól számított14 munkanapon belül érvényesít a csereigényt, ekkor cégünk köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

Vállaljuk, hogy a garanciális ügyintézésre visszaküldendő termékekért előzetes egyeztetés után futárt küldünk, aki a csomagot részünkre eljuttatja. Ennek feltétele, hogy a termék a GLS Hungary Kft. üzletszabályzatában meghatározott módon be legyen csomagolva. A szállítás díja a fogyasztót terheli! A termék, fogyasztóhoz történő visszajuttatásának költségét webáruházunk átvállalja.

Kiszállítás, személyes átvétel

1. A szállítási határidők a termékek bemutató oldalain olvashatók.
2. A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval egyeztetett időpontban végzi.
3. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.
4. A Csomagokat a GLS futárszoláglat szállítja ki minden esetben az alább megadott méret és súlyhatárok figyelembe vételével.

Általánosságban az áru átvételével egyidőben a szállító cég képviselőjének készpénzzel történik. Ettől eltérni külön írásbeli megállapodás alapján lehetséges.

Szállítási költség:

0-20.000 Ft értékhatárig történő vásárlás esetén 1 900 Ft
20.000 Ft felett történő vásárlás esetén 0 Ft

Boltunkban rendelési limit nincs (se fölső, se alsó). Jelenleg csak magyarországi címekre postázunk termékeket. A külföldi rendelést kérjük külön e-mailben jelezze az info@ontbolt.hu címre. Adja meg a címet és a számlázási adatokat valamint a megrendelt terméket cikkszámmal. Ezek után a postaköltség/futárköltség egyeztetésével megoldhatjuk a kézbesítést.

Lehetséges fizetési módok

1. Személyesen, készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel)
2. Banki átutalás (előre utalással)
3. Bankkártyával (az izlandi székhelyű Borgun cég által üzemeltetett oldalon)

Teljesítés, átadás átvétel, elállás

Az általános szerződési feltételek elfogadása

Az áruházban kiválasztott és megrendelt termékeket Ön akár már aznap személyesen, de általában 1-3 munkanapon belül, vagy a megrendelését követő telefonos visszajelzésünk alkalmával egyeztetett időpontban veheti át a futártól a megbeszélt módon, abban az esetben, ha a megrendelt termék raktárkészleten van.

Személyes átvétel: Ön a megrendelt, majd visszaigazolt árut személyesen átveheti az alábbi telephelyeinken:
1. Soroksári szaküzletünkben: 1237 Budapest Templom u. 29. szám alatt hétköznap nyitvatartási időben 8.00 és 16.30 között.
2. Budakeszi szaküzletünkben: 2092 Budakeszi fő út 264. szám alatt hétköznap nyitvatartási időben 8.00 és 16.30 között.
3. Dunakeszi szaküzletünkben: 2120 Dunakeszi Fő út 129. szám alatt hétköznap nyitvatartási időben 8.00 és 16.30 között.
4. Óbudai szaküzletünkben:1037 Budapest Bécsi út 267 ipartelepen szám alatt hétköznap nyitvatartási időben 8.00 és 16.30 között.

Futárszolgálat által kért szállítás: Regisztrált felhasználók számára az általuk megrendelt termékeket Magyarország területén belül házhoz szállíttatjuk, szerződött partnerünk a GLS Futárszolgálat közreműködésével a megrendelésben megadott címre. Magyarország területén belül a megrendelés véglegesítésétől számított 3 (három) munkanap alatt. A megrendelés folyamata során lehetőség van bejelölni a kiszállítás pontosabb időpontját (délelőtti, vagy délutáni kézbesítés), amelyhez a futár a lehetőségekhez képest próbál minél jobban igazodni. A telefonos egyeztetés nem az előre történő hely és időpont egyeztetésére szolgál, hanem arra, ha a címzett a megadott címen más módon nem érhető el csak telefonon.

Teljesítésnek az áru átvétele számít, ezért kérjük, feltétlenül győződjön meg átvételkor:
• a csomagolás sértetlenségéről
• az áru épségéről, és mennyiségéről
• valamint a rendelésben megadott és számlán szereplő tételek és árak egyezőségről

Eltérés esetén mielőbbi, maximum két munkanapon belüli visszajelzést kérünk.
A csomagban minden esetben megtalálható a számla, amely a megrendelő nevére és címére lesz kiállítva. Amennyiben ettől a vásárló el akar térni, kérjük azt a regisztrációkor adja meg a "számlázási cím" alatt.

A teljesítés dátuma az áruhoz mellékelt számlán szerepel.

A számla megőrzése fontos, mert mennyiségi vagy minőségi kifogás kezdeményezéséhez feltétlen szükséges. A vásárló jogosult az áru átvételétől számított 14 napon belül a szerződéstől elállni, a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 1. mellékleteszerint.

Elállási nyilatkozatminta

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
Webrendelés időpontja / átvétel időpontja:
Megrendelő neve:
Megrendelő címe:
A megrendelő aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt

Felelősség elhárítása

• Áraink, üzletszabályzatunk változtatásának jogát fenntartjuk. Azok a honlapon való megjelenéstől számítva azonnal érvénybe lépnek.
• A vásárló által megadott hibás adatokból eredő teljesítési problémákért az üzlet nem vállal felelősséget.
• Az áruházban található szöveg és képanyag a vásárlók minél pontosabb tájékoztatását szolgálja. Igyekszünk azt maximális tudásunk szerint kezelni, de az esetleges hibákért, eltérésekért felelősséget nem vállalunk.
• Az Onbolt.hu Kft webáruháza nem vállal felelősséget semmilyen az internetes hálózatban, levelezőrendszerben, bármilyen adatforgalomban felmerülő technikai vagy szoftverhibáért, és azok következményeiért.
• A hazai forgalmazók készletlistái alapján előforduló pontatlanságokért

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

Ide beilleszthető a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 3. mellékletében található A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató, kiegészítve a vállalkozás adataival.

Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja

1. Személyes bejelentés

A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónál (Szolgáltató címe). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
- a vásárló nevét, címét,
- a termék megnevezését, vételárát,
- a vásárlás időpontját,
- a hiba bejelentésének időpontját, - a hiba leírását,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
- a kifogás rendezésének módját.
Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti.
A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.

2. Írásban történő bejelentés

A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (Szolgáltató címe) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (Szolgáltató email címe ).
Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: - a vásárló nevét, címét,
- a termék megnevezését, vételárát,
- a vásárlás időpontját,
- a hiba bejelentésének időpontját,
- a hiba leírását,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.